Saturday, August 3, 2013

Wishlist | Holidays in Sicily.

Hi Lovelies.

Chtěla bych se omluvit, že přidávám článek po 3 dnech (?), jelikož jsem se v práci skoro zabydlela. Tento píši co nejrychleji mohu, aby to nevypadalo, že na blog úplně kašlu (kdybych mohla, píšu tady každý den, ale znáte to). Po ránu jsem taky zjístila, že mám celou noc, nejspíš, na zdi naproti postele pavouka ( áááá), takže Dobré ráno noo.
Dnes bych vám chtěla ukázat Wishlist aneb co mám v plánu si pořídit na dovolené :) 

Po tom, co jsem viděla obrázek níže ( na které je mimochodem Molly Parken se sestrou Megan, kterou nekteří můžete znát z youtube kanálu meganhearstmeakeup), jsem se okamžitě zamilovala do těchto brýlí. Pamatuji si, jak jsem měla podobné z C&A, jak mi bylo 14 let a hrozně jsem je milovala. Samozřejmě to nebyly Ray Ban, takže nedopadly zorvna nejlíp a po létě musely do koše. V Italií mají v Optikách obrovský výběr Ray Ban brýlí ( jak dioptrických, tak slunečních a nejen Ray Ban, narozdíl třeba od Ostravy, tak snad je najdu :)
Cena je cca. 3500 korun. 
 
Dalším velkým přáním, o kterém už jsem psala dříve jsou boty od Superga pro The Blonde Salad ( což je známá a nádherná italská bloggerka Chiara Ferragni). A bohužel je moje máma nenašla ani v Miláně (?!). Jsou absolutně nesehnatelné ( ani Italky je nedokáži sehnat!) a to mě nutí ještě více po nich toužit. Takže se za ty tři týdny vydám na lov a prostě musím je mít za každou cenu :D
Cena je 79 euro.


Kdysi jsem tuto masku Mil Mil Regenerující masku s kokosovým olejem, kupovala v TESCO sítích, ale ted ji tam už dlouho nemůžu najít, což je škoda, jelikož má tu nejlepší vůni ze všech! A stojí cca. 5 euro. Úžasně hydratuje, zjemnuje! Takže rozhodně věc, kterou si přeji pořídit :)



Produkty Hawaiian Tropic patří mezi velmi známé a já ještě neměla šancije vyzkoušet. To co vím je, že v Italií jsou snadno k dostání v drogeriich. Bohužel, ale nepatří mezi nejlevnější, zato mezi kvalitnější, takže určitě jim musím dát alespon jednu šanci!


Pro některé z vás může být tento produkt novinkou. Je to přírodní zesvětlující emulze s výtažkem z heřmánků, která mi v létě, po tom, co mi moře a slunce vlasy o dost zesvětlí, dodá ještě lepší odstín a vlasy nepoškodí! Ze stejné řady najdete i  šampon a další různé produkty, jak přírodně o pár odstínů zesvětlit své vlasy! Cena šamponu je cca. do 4 eur a zesvětlující emulze cca. 8 euro :) Vše je od značky Schullz.

Taky doufám, že hned jak dorazím si koupím nové Havaianas žabky, které jsou mimochodem nejlepší! Už jsem vlastnila 2 páry, ale nevím kde jsou :( Každopádně, ty jedny my vydržely 2 celá léta, dokud se neztratily, takže se opravdu vyplatí! Snad najdu, přímo ty, co jsou na obrázku a cena? 20 eur, ale záleží na typu :)



Samozřejmě si také přeju najít v Zaře skvělé slevněné kousky a na pláži si koupit co nejvíce pletených naramků <3 A užít si zašloužené 3 týdny volna, po práci!
Krásnou Sobotu přeji!
(Mimochodem, je to psáno v největším spěchu, snad tu nebudu mít milon chyb!)

Lots of Love, yours V. 


9 comments:

  1. Já jsem v Řecku a RayBan brýle tady mají za 5 euro :D Vypadají úplně stejně a taky jsou kvalitní, takže já bych si pravé už nekoupila :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po tom, co mi v detstvi koupil tata bryle nekde u stanku, si uz nejake "fejky" kupovat moc nechci. Kdysi jsem prave z tech bryli dostala dioptricke na rok, po dlouhem zkoumani, co mi vlastne je ( a dokonce si mysleli, ze bych mohla mit rakovinu oci) a za vsechno mohly ty bryle. Videla jsem vsechno dvojite a uz to nikdy nechci zazit. Jo, koupim si nejake bryle sem tam v obchodech, ale kdyz jde o Ray Ban a znacky, nikdy bych nechtela zadny fake. Minuly rok jsem si koupila Ray Ban Wayfarer a doted jsou neposkrabane a jako nove! A hlavne se vyplati do nich zainvestovat, jelikoz jsou klasikou, ktera jeste nevysla a ani nevyjde z mody si myslim. Ale kazdy na to ma jiny nazor samozrejme a ja ho neberu :)

      Delete
  2. Italský pavouci jsou mnohem větší něž čeští, co :p? Zvlášť na jihu na Sicílii si to ani nechci představovat :D. Jinak ty ray ban jsou supr..Hawaiian používám emulzi po opalování a musím uznat, že úžasně voní..a souhlasím, že Hawaianas jsou nejpohodlnější žabky :). A chtěla jsem se zeptat na tu zesvětlující emulzi, nikdy jsem o ní neslyšela, ale fakt mě zajímá..dá se sehnat i jinde než na Sicílii? Třeba v severní Itálii nebo v Čechách? Díky :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeste na Sicilii nejsem, letim az v Pondeli, ale mas pravdu, ze tam jsou teda mnohem mnohem vetsi a hnusnejsi! Fuj! Ta emulze se podle me da sehnat v Italii ve vsech mestech, pokud nejsou uplne pidi midi, ale i v jednom takovem jsem to dokazala sehnat :)

      Delete
    2. V Cechach si nemyslim, ze se to da sehnat, ale muzes zkustit na internetu, jestli nekdo neprodava :)

      Delete
  3. Kdyby se tohle stalo stím pavoukem mě tak začnu ječet přes celej byt! nenávidím pavouky! :D
    A snad si všechno z toho wishlistu pořídíš! ty věci vypadají hodně dobře! :)

    ReplyDelete
  4. ty Ray Bany jsou božský! ale já bych tak drahý sluneční brýle mít nemohla, hned bych je zdemolovala a pak bych si musela trhat vlasy na hlavě :D

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...